زنگ تلفن


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دارم از تــو حــرف می زنــم امــــا روحــت هم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد ایــــرادی نــــدارد یــاد تــو به نوشتــــه هــایم رنــگ می دهــد شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــن پریشــــانش

وبلاگم چگونه است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cool shadow و آدرس mohammadrain.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 234
:: کل نظرات : 671

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 2862
:: بازدید سال : 5319
:: بازدید کلی : 82658

RSS

Powered By
loxblog.Com

I NEED MY BEETLE

زنگ تلفن
دو شنبه 21 مرداد 1392 ساعت 11:43 | بازدید : 1441 | نوشته ‌شده به دست محمدبوعذار | ( نظرات )

زخما خوب ميشن جاشونم كم كم از بين مي ره ولي يه زنگ تلفن برا برگردوندن تمام دردا بسه....

 تقديم به بهترين دوستم........كوچولو





:: موضوعات مرتبط: نوشته هاي خودم(127) , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
alireza در تاریخ : 1392/5/27/7 - - گفته است :
سلام وبت خوبه مطالبشم عالیه.امیدوارم موفق باشی یادت نره بهم سربزنی


با لینکم موافقم.


.



پاسخ:باشه رفيق لينك كردي خبر كن

<-CommentGAvator->
bita در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
ghashang bod vali in kocholoe painesh zede hal bod
پاسخ:ممنون همين خوبه زد حال

<-CommentGAvator->
فاطی جون در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
ای بابا این دختره ک از من حرفه ای تره من هرچی میگم تو میگی اون ی چیزی بیشتر گفت ! راستی من که شبیه کسی نیستم من منم
پاسخ:همين خوبه ادما شبيه خودشون باشن از اينا بدم ميا كه ميگن من شبيه سلنام منشبيه جاستينم اه خاك تو سرشون

<-CommentGAvator->
فاطی خانووم در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
محمد ببخشی که دیر شد راستی جوابم مث ائن دختره بود یا نه ! من کی بیام فاتحت ؟ شاید اصن اومدم خونتون مانیتورتم دیدم !!! خودا رو چی دیدی ! بابت نصیحتت ممنونم پدربزرگ
پاسخ:اره مثش بود من نميميرم مانيتورم به تو نميدم

<-CommentGAvator->
فاطی خالی در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
آره هرچی میخوای به من بگو به حرفات گوش میکنم ! چی میخوای بهم بگی عله کن کنجکاو شدم !!! هی تو کجایی ؟؟؟ بدو دیگه
پاسخ:هيچي نميخام بگم فقط الان وقت نهاره همين

<-CommentGAvator->
فاطی خالی در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
منو ببخش کلاس بودم ! کامنتاتو پاک کنم ؟؟؟؟ پاکشون کردم ! کجایی تو ! منم رفتم ریاضی معدلم نوزده و نیم شد ! گفتی کی باهوش تره ؟؟؟
پاسخ:تو امسال ميري چرا داري الكي ميگي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: